Hulp op afstand

Zit u met een probleem, of komt u er niet uit en heeft u hulp nodig van een iemand die u kan verder kan helpen? vraag dan onze hulp op afstand aan. Via ons kan je je computer laten overnemen en gaan we samen kijken tegen welke problemen u aanloopt. Of het nu gaat om een probleem met de mail, netwerk of iets wat we beiden nog niet zijn tegengekomen.

Op server niveau, kunnen wij jou ook bijstaand of het nu gaat om een VPS of een andere omgeving waar vragen over zijn. Uiteraard hanteren wij een No Cure, No Pay mentaliteit. Kunnen wij de oorzaak niet vinden of kunnen wij het probleem op het moment niet oplossen, dan betaald u uiteraard geen kosten hiervoor.

Hulp op afstand is de ideale manier om een probleem snel en efficiƫnt te kunnen oplossen zonder dat hiervoor iemand langs hoeft te komen.

Hieronder staat uitgelegd hoe dit te werk gaat:

Stap 1:
Je belt het nummer xxx en je komt op onze support afdeling terecht. Aan de hand van jou vraag zullen we een analyse doen of wij je kunnen helpen met jou probleem.

Stap 2:
Op het moment dat deze analyse is geweest, dien je TeamViewer te downloaden zodat wij kunnen meekijken met jou computer. Wij hebben de volledige versie, jij installeert de Quick Support versie zodat we alleen kunnen meekijken en met toestemming ook daadwerkelijk veranderingen kunnen maken aan jou systeem.

Stap 3:
Het moment dat wij support geven en aan de slag gaan met jou probleem, zullen we de minuten/uren in rekening brengen. Onze starttarief is 17,50 euro voor de eerste 30 minuten, daarna zal het 7,50 per kwartier.

Stap 4:
Na het oplossen van het probleem ontvang je een factuur van de werkzaamheden met het bedrag en je hebt 14 dagen de tijd om de factuur te voldoen. Indien er geen oplossing is gevonden, dan beslissen we gezamenlijk of het te factureren is of dat dit “part of the job” behoort en dat het valt onder de “No Cure, No Pay” regel.

Heb je toch nog een vraag hierover? stel hem gerust via onze contact pagina en wij zullen zo snel mogelijk antwoorden!