Voor Zomerpop is Devol benaderd. Zomerpop had een personele problemen wat betreft marketing. Devol verzorgd op dit moment de marketing, Hierin proberen wij diverse slagen te maken zodat we voor 2022 na de Covid-19 malaise een nieuwe start kan maken en het festival weer een leuke boost kan geven.
Mijn rol als Marketing Manager
Sinds 2019 heb ik de werkzaamheden van iemand overgenomen die dezelfde jaar ging stoppen als Marketing Manager. Ik moest weer iets nieuws opbouwen waar het Zomerpop Festival op kon bouwen. Het eerste jaar heb ik het voornamelijk in mijn eentje gedaan, echter kwam ik er snel achter dat het in je eentje draaien van een middel/groot festival geen handige keuze was. Op basis van deze kennis, ben ik opzoek gegaan naar versterking die niet alleen ons maar ook een toevoeging was voor Zomerpop festival zelf.
Na het uitzetten van de vacatures heb ik twee uiterst geschikte kandidaten gevonden die ieders in hun eigen kracht hun eigen taken kunnen uitvoeren om zo een nog betere marketing strategie te bepalen/uit te voeren voor Zomerpop. We zijn nog lang niet op niveau en gaan we rustig verder zoeken naar kandidaten die een toegevoegde waarde hebben op het team om zo nog efficiënter te werk te gaan.
Op de rol voor 2022/2023
Voor 2022/2023 hebben wij diverse punten staan, die we graag willen oppakken en ervoor willen zorgen dat Zomerpop nog eerder word uitverkocht. Zo hebben we onze focus neergelegd bij de website, deze kan een update wel gebruiken en we gaan ervoor zorgen dat de worpen voor 2023 al in 2022 klaarstaan zodat alle programmeurs hun data kunnen aanleveren op de afgesproken datums.
Het meer inzicht krijgen in onze klanten database is sowieso één van onze speerpunten als team en vooral de focus houden op de verkoop en het rendement vanuit onze investeringen.